Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

"bre provato ela sthn aTHINA NA DEIS POIOI EINAI OI FASISTES. APO THN KURIAKH EIMAI KLEISMENH STO SPITI MOU GIATI EXOUN SPASEI KAI KAPSEI OLH THN PERIOXH POU MENW. POIOS EINAI O FASITAS VRE? NTROPH SOU KAI EISAI KAI APO TO KILKIS. KAI H MANA MOU HTAN KAI EAN DEN EIXE PETHANEI,THA PETHAINE TWRA APO LYPH KAI NTROPH GI AYTA POU GRAFEIS KAI GI AYTA POU GINONTAI. PROBATO. PSEMMATA EIONAI OLA GIA NA PAROUN ME TO MEROS TOUS PROBATA SAN KI ESENA.POIOI KAPSANE BRE TO ARXAIOLOGIKO MOUSEIO? AYTOI POU THELOUN NA SE KANOIUN XAZH. OI FILOI SOU OI कौकौलोफोरोई"
Σε απάντηση στην κυρία που μου έγραψε αυτό το σχόλιο:
Το βρίσκω γελοίο να θεωρούμε πρόβατο από κάποιον που ταμπουρώθηκε στο σπίτι του λόγο των ΜΜΕ । Οι κουκουλοφώροι ουδέποτε υπήρξαν φίλοι μου και ουδέποτε τους υποστήρηξα । Αντιθέτως αυτό που λέω συνέχεια είναι πως η βία γεννά μονάχα βία । Δεν είμαι χαζή διότι σκέφτομαι πάνω απ'όλα και δεν φοβάμαι με το παραμικρό για τη ζωή μου ।Κρίνω αξιολογώ και βγάζω τα δικά μου συμπεράσματα , δεν αναμασώ τη γνώμη των ΜΜΕ।Καλή μου κυρία μάλλον εσείς είστε το πρόβατο διότι ξεχνάτε την κρατική βία που έχει αφαιρέσει πάμπολλες ζωές τα τελευταία χρόνια , και αυτή η βία είναι που γέννησε τα όσα βλέπουμε αυτές τις μέρες καθώς και η δική μας απραξία .Είμαστε όλοι μας υπαίτιοι πότε θα το καταλάβουμε ???

Δεν υπάρχουν σχόλια: