Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2009

Παιδοφιλία

Αρχικά δεν ήθελα να σχολιάσω τα γεγονότα που συνέβησαν αυτές τις μερες ,και ειδικότερα στην πόλη μου ,αλλά αναθεώρησα επειδή ειλικρινά δεν μπορώ να το χωνέψω।
Σ'ένα χωριό του νομού μου βιάστηκε ένα κοριτσάκι απ'το θείο του,αδερφός της μαμάς ।Δεν ήταν η πρώτη φορά λένε που το έκανε ,άλλοι ισχυρίζονται ότι το γνώριζαν ότι συνέβαινε και οι γονείς ।Δεν μπορώ να επιβεβαιώσω αν ισχύουν τα παραπάνω ।Γεγονός παραμένει ότι το νοσοκομείο έκανε την καταγγελία ।
Θα τρελαθώ ............αυτός 35 και το κοριτσάκι 7 । Πόσο άρρωστο μυαλό έχει ρε γαμώτο। Το σκέφτομαι και τρελαίνομαι ।Αλλά αυτός ο πούστης θα βρει δικαιοσύνη στη φυλακή ।Πρέπει τον κώλο του να τον κάνουν κόσκινο । Το κοριτσάκι όμως καταστράφηκε για μια ζωή ,ειδικά όταν μένεις σε μικρές κοινωνίες ।
Αν είχα παιδί και μου το κάναν τέτοιο κακό αλήθεια λέω δεν ξέρω αν θα γλύτωνε απ'τα χέρια μου και αν μπορούσε ας με δίκαζε δικαστής για το έγκλημά μου।
Στις μέρες μας είναι τελικά πολύ δύσκολο να φέρεις ένα παιδί στον κόσμο γιατί πραγματικά δεν ξέρεις ποιόν να εμπειστευθείς πλέον ।

Δεν υπάρχουν σχόλια: