Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2009

Πόσο πρόβατα είμαστε ;

Ξενυτχώ βλέποντας Χαρδαβέλα και απόψε έχει μια ενδιαφέρον εκπομπή για τα αρχαία μυστήρια στην Ελλάδα και............την ομάδα Ε। Όλος τυχαίως πριν πολλά χρόνια είχε πέσει στα χέρια μου ένα βιβλίο του κο। Φουράκη που μου είχε προκαλέσει μεγάλη εντύπωση( τον εκτιμώ ιδιαίτερα ) । Έψαξα ,διάβασα και ασχολήθηκα με το θέμα ,όσο μπορούσα φυσικά και μετά από τόσα χρόνια δε μπορώ να πω με σιγουριά ότι έφτασα σε κάποιο συμπέρασμα ।Δεν είμαι σίγουρη αν υπάρχουν και αν προσπαθούν για το καλό (ειρωνεία ) αλλά αν κατι μου το έχει μάθει η ιστορία καλά αυτό είναι ότι η γνώση μάλλον είναι για τους λίγους και όχι για τους πολλόυς ।Όπως έγραψε και ο Ουμπέρτο Έκο στο Εκκρεμές του Φουκό : <Όποιος φωνάζει πως είναι Ροδόσταυρος δεν έχει καμία σχέση μαζί τους >
Προσπαθώ καθημερινά να μάθω ν'ανοίγω τα μάτια μου ।Ξέρετε πιστεύω πως περνάμε μεγάλο διάστημα της ζωής μας με τα μάτια μας κλειστά ,χωρίς ν'αντιλαμβανόμαστε το τι πραγματικά συμβαίνει γύρο μας , και δεν το παίζω έξυπνη γιατί και εγώ πολύ συχνά τα κρατώ κλειστά । Αλλά τελικά ρε γαμώτο πόσα παραμύθια μας πουλάνε ?????? Ποιόν μπορούμε να εμπιστευθούμε ????? Και πάνω απ'όλα πόση ελεύθερη βούληση διαθέτουμε ??????
Είμαστε πρόβατα μέσα σ'ένα κοπάδι που το κατευθύνουν οι λύκοι .....................

Δεν υπάρχουν σχόλια: